1. ÜLDSÄTTED
1.1. Käesolevad kasutustingimused reguleerivad OÜ You are You (registrikood: 16522551, aadress: Tartu mnt 55-34 Tallinn Harjumaa 10115) (Ettevõtja) ja ostu sooritanud isiku (Kliendi) vahel tekkivaid õigussuhteid Ettevõtja poolt pakutavate toodete ostmisel-müümisel müügikeskkonnas (e-poes) WWW.KOSMETOLOOG.EE
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete turustamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
1.3. Ettevõtja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid, vastavatest muudatustest teavitatakse e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
1.4. Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda Ettevõtja jaemüügi koha kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.
2. TELLIMUSED
2.1. Klient lisab toote ostukorvi pärast toote valimist tootelehel, kasutades selleks nupu „Lisa ostukorvi“.
2.2. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada kuni toote eest tasumiseni.
2.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis sisestada vajalikud andmed, valida sobiv kauba kohaletoimetamise viis,valida makseviis ning vajutada nuppu „Maksma“.
2.4. Tellimus loetakse lõplikult vormistatuks pärast „Maksma“ nupu vajutamist. Leping jõustub pärast tasumisele kuuluva summa laekumist veebipoe kontole.
2.5. Teatise tellimuse kinnituse kohta saadab Ettevõtja Kliendi e-posti aadressile.
2.6. Kliendi tellitud Toote puudumisel tühistab Ettevõtja tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt Klienti ning tagastatakse tasutud raha (sh toote saatmiskulu) reeglina 1-2 tööpäeva. Olenevalt makseviisist võib raha laekumiseks kuluda kuni 7 tööpäeva. Osalise tühistamise korral võib Ettevõtja küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümberkäimiseks – kas see lähetada või samuti tühistada. samuti
3. HINNAD
3.1. Toodete hinnad on toodud toodete lehel ning sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.
3.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus Kliendi poolt valitud tarneviisile vastav kohale toimetamise tasu. Tarneviis valitakse ning kohale toimetamise tasu arvutatakse ostukorvis.
4. TELLIMUSE EEST TASUMINE
4.1. Veebikeskkonnas (e-poes) sooritatud ostude eest tasub Klient 100% ettemaksuna.
4.2. Tellimuste eest saab tasuda krediitkaardiga (Visa, MasterCard), Eesti pangalinkiga (Swedbank, SEB, LHV).
4.3. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas, krediitkaardiga tasumisel Montonio ( http://montonio.com) turvalises keskkonnas. Ettevõtjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
4.4. Peale tellimuse esitamist ja kauba eest tasumist saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus.
5. TOODETE KOHALETOIMETAMINE
5.1. Veebipood tarnib tooteid Euroopa Liidu riikidele.
5.2. Tooted tarnitakse kliendile Omniva (AS Eesti Post) või Smartpost pakiautomaati teenustena.
5.3. Klient tasub Toodete kohaletoimetamisega kaasnevad kulud vastavalt hinnainfo mis kuvatakse tarneviisi juures.
5.4. Ettevõtja täidab tellimused, st annab postiasutusele lähetamiseks üle tellimuse hiljemalt kolme tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist. Toote kohalejõudmine Kliendini sõltub postiteenistustest. Orienteeruvad kohalejõudmise ajad on 1-3 tööpäeva. Erandjuhtudel on veebipoel õigus kaup kohale toimetada 30 kalendripäeva jooksul. Kui veebipood teavitas ostjat veebilehel või tellimuse kinnituses tarneprobleemidest ja tähtajast, mis ületab 30 kalendripäeva, kohaldatakse e-poe poolt deklareeritud perioodi.
6. TAGANEMISÕIGUS JA TOODETE TAGASTAMINE
6.1. Kliendil on õigus ilma põhjust avaldamata tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul, esitades Ettevõtjale taganemisavalduse kirjalikus vormis (postiga) või kirjaliku taasesitamist võimaldavas vormis (e-kiri digitaalallkirjaga).
6.2. Taganemisavalduse kättesaamist kinnitab Ettevõtja Kliendile saadetava teatega.
6.3. Klient on kohustatud tagastama toote 14 kalendripäeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest. Taganemistähtaega arvestatakse päevast, mil Klient või tema nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, on saanud toote enda valdusesse. Juhul, kui tellimus koosneb rohkem kui ühest saadetisest, arvestatakse taganemistähtaega viimase paki Kliendini saabumise päevast.
6.4. Tehingust taganemisel tagastab Ettevõtja Kliendile tema poolt tasutud summad, sh toote Kliendile toimetamise tasu, kandes tagastatava summa Kliendi pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul peale toote jõudmist Ettevõtjani või Kliendi poolt esitatud tõendi saamist toote tagasisaatmise kohta. Ettevõtjal on õigus tasutud summade tagastamisega viivitada seni, kuni Klient on toote tagastanud või esitanud tõendi toote tagastamiseks üle andmise kohta postiasutusele. Taganemisõiguse kasutamisel kannab Klient kõik toote tagastamisega seotud otsesed kulud.
6.5. Juhul, kui Klient soovib Toote vahetamist või asendamist, peab Klient täitma Toote ja arvega kaasas oleva tagastuslehe. Toote vahetamise või asendamise korral kannab Klient kõik toote tagastamisega seotud otsesed kulud, välja arvatud juhul, kui tagastatav toode ei vasta tellitule. Kui Klient on valinud Ettevõtja poolt pakutavast tavapärasest ja soodsaimast kättetoimetamise viisist erineva tarneviisi, ei ole Ettevõtja kohustatud Kliendile hüvitama kulusid, mis ületavad tavapärase kättetoimetamise viisiga kaasnevaid kulusid.
6.6. Toote tagastamise ja ümbervahetamise kohustuslik tingimus on täiesti kasutamata toode, millel on alles kõik etiketid ja muud saadetisega kaasasolnud dokumendid, sealhulgas Kliendile väljastatud arve. Ettevõtjal on õigus taganeda ostu-müügitehingust ja nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui kauba hind veebipoes oli ekslikult märgitud selle turuhinnast oluliselt madalam.
7. NÕUETE ESITAMINE JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE
7.1. Toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastutab Ettevõtja, kui mittevastavused või puudused olid olemas juba asja üleandmise ajal või ilmnesid 2 nädala jooksul alates toodete Kliendi poolt vastuvõtmisest.
7.2. Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel kohustub Klient sellest koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 nädala jooksul mittevastavusest teada saamisest, teavitama Ettevõtjat, saates vastava info e-posti aadressile info@kosmetoloog.ee või helistades numbrile +327 5088995.
7.3. Lepingule mittevastava või defektse toote korral on Kliendil õigus nõuda Ettevõtjalt kohustuse täitmist, taganeda lepingust või öelda leping üles ning nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.
7.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Kliendil õigus nõuda esmalt toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või tagastada toode Ettevõtja kulul. Kliendil on õigus nõuda toote ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ning toote eest tasutud summade tagasinõudmist, kui:
•Ettevõtjal ei ole võimalik toodet asendada või
• Toote asendamine ebaõnnestub või
• •Ettevõtja ei ole toote puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud.
7.5. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse Kliendile toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul. Ettevõtjal on õigus tasutud summade tagastamisega viivitada seni, kuni Klient on tema käes oleva toote tagastanud või esitanud tõendi toote tagastamiseks üleandmise kohta postiasutusele.
7.6. Ettevõtja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui:
7.6.1. Toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud Kliendi süül;
7.6.2. Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise tagajärjel;
7.6.3. Puudub ostu sooritamist tõendav dokument.
7.7. Juhul, kui Kliendi ja Ettevõtja vahel on tekkinud erimeelsused toote puuduste osas, on Kliendil õigus pöörduda pretensiooniga Ettevõtja poole, märkides kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-kiri) esitatud kaebuses ära oma nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, tootel esinev puudus ning omapoolne soovitav lahendus. Ettevõtja vastab Kliendi kaebusele kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-kiri) 15 päeva jooksul.
7.8. Juhul, kui Klient ja Ettevõtja ei saavuta vaidluse osas kokkulepet ja kui vaidlusaluse toote väärtus on vähemalt 30 eurot, on Kliendil õigus pöörduda vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks Eestis tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjonis on kaebuse läbivaatamine pooltele tasuta. Vaidluste lahendamisel Eestis tarbijakaitseameti juures lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest. Kliendil on õigus kasutada Euroopa Liidu tarbijavaidluste lahendamise platvorm.
7.9. Komisjoni otsusega mittenõustumisel on pooltel õigus pöörduda Ettevõtja asukohajärgsesse maakohtusse.